پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۹۸۰ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۵۳ هزار تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۹۵ هزار و ۴۱۷ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پی وی سی ها و پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ با رقابت ازسوی معامله گران خریداری شدند. به این ترتیب ۲۰ گرید از محصولات پلیمری با رقابت معامله شدند.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lپلی پروپیلن جم با حجم ۹۹۰ تن ۱۲۱۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال با عرضه ۳۱۵ تن با ۶۳۸۴ تن تقاضا روبه رو شد. قیمت خرید این کالا هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بود.

در گروه پی وی سی ها، گرید ۶۰ پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۲۹۹۲ تن و تقاضای ۴۴۰ روبه رو شد و با قیمت پایه یعنی ۳ هزار و ۳۹۷ تن معامله شد.گرید ۶۵ پتروشیمی آبادان هم وارد سیستم مچینگ شد. گرید ۶۵ پتروشیمی اروند هم وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر با حجم عرضه ۲۵۰۰ تقاضایی معادل ۳۷۲۰ داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید آنهم ۳ هزار و ۳۲۶ تومان رقم خورد.

همچنین در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری گرید ۷۳۲ با حجم عرضه ۵۵ تن ۱۸۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۵۶ تومان، با میانگین نرخ ۳ هزار و ۶۸۷ تومان خریداری شد.

در گروه پلی اتیلن های سبک هم پلی اتیلن های سبک فیلم ۰۰۷۵ و ۰۲۰ پتروشیمی بندرامام با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

به طوری که گرید ۰۲۰ با حجم عرضه ۱۰۰۰ تن به میزان ۱۶۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۵۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۴۷ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها