پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۴ هزار و ۹۶۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۶ هزار و ۷۲۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۹ هزار و ۹۸۹ تن بود.

معاملات پلی پروپیلن های نساجی همچنان از جذابیت در تالار پتروشیمی برخوردارند. البته افزایش گریدهای عرضه شده سبب شد تا مقداری از رقابت برای این کالاها کاسته شود.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار با حجم عرضه ۷۳۵ تن به میزان ۱۹۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۷ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۳۷۴ تن به میزان ۲۸۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و قیمت خرید این کالا هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۲۰۵۸ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی شازند هم با عرضه ۳۶۰ تن ۴۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجا هم با ۱۱۰ تن عرضه ۵۵۰ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۷۲۳ تومان خریداری شد.

البته در معاملات امروز اکثر گریدهای پلی پروپیلن های شیمیایی با رقابت مورد معامله قرار گرفتند. به این ترتیب پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۱۵۱۸ تن به میزان ۲۹۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۴ هزار و ۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۷۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی هم با عرضه ۵۰۴ تن ۱۴۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزر و ۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۱۱ تومان بود.

در همین حال محصولاتی همچون پلی اتیلن سنگین دورانی ۳۸۴۰UA پتروشیمی تبریز، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳  پتروشیمی جم وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها