سکه.jpg

هفته گذشته در جریان قراردادهای اختیار معامله سکه طلا در بورس کالای ایران در مجموع سه هزار و ۷۵۱ قرارداد منعقد شد تا با وجود عمر یک ماهه قرارداد آپشن در بورس کالا، آماری قابل قبول از معاملات سکه این ابزار جدید به ثبت برسد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نگاهی به جزییات این معاملات نشان می دهد که در روز شنبه یک هزار و ۱۶۰ قرارداد، یکشنبه یک هزار و ۱۲۳ قرارداد، دوشنبه ۳۷۵ قرارداد، چهارشنبه ۵۸۴ قرارداد و در نهایت روز پنجشنبه ۵۰۹ قرارداد اختیار خرید و فروش سکه در بورس کالا منعقد شد.

با توجه به پایان معاملات اختیار خرید سکه سررسید دی ماه جاری در روز چهارشنبه گذشته (۲۲ دی)، هم اکنون معاملات اختیار خرید و فروش سکه در سررسید اسفند ماه امسال در جریان است.

معاملات ۸۷ سکه در سامانه آنلاین

همچنین هفته اخیر در مجموع ۸۷ قطعه سکه بهار آزادی به ارزش یک هزار و ۳۰ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

این تعداد سکه در ۱۸ نوبت مورد معامله قرار گرفت که بررسی ها نشان می دهد از بین چهار روز معاملاتی، قیمت ها در سه روز صعودی و طی یک روز نزولی بوده است.

بیشترین حجم معاملات در روز چهارشنبه با انعقاد ۴۶ سکه طلا به ارزش ۵۴۷ میلیون ریال اختصاص داشت. این در شرایطی است که کمترین حجم معاملات طی روز دوشنبه هفته گذشته با ۱۰ معامله و ارزش حدود ۱۱۸ میلیون ریال ثبت شد.

امروز نیز حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران به ۳۳ سکه و ارزش ۳۹۶ میلیون ریال رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها