• ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 8184
اونس

ابتدای هفته گذشته بازار طلای داخلی با افزایش قیمت روبرو ش، این در شرایطی است که در اواسط هفته با رشد اونس طلا تمایلات بیشتری برای افزایش پیدا کرد و آبشده طلا به سطح قیمتی ۵۰۵۰۰۰ هزار تومان و سکه نقدی با ۱۲۰۵۰۰۰هزار تومان افزایش پیدا کرد، اما در پایان هفته با کاهش ۱۰ دلاری اونس با کاهش قیمت تا ۱۵۵ هزار تومان مواجه شد.

تحلیل آبشده طلا

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در تحلیل هفته اخیر اشاره به سطح ۴۹۸۰۰۰ شد که شکست این سطح منجر به افزایش قیمت تا ۵۰۵۰۰۰ گردید و فعلا در دامنه ۵۰۰۰۰۰ در حال نوسان است اما دیده می شود شکست و عدم شکست ۵۰۲۰۰۰ منجر به نوسان با اهدافی حداکثر ۱۰۰ هزارتومانی می شود.

سناریوهای احتمالی در هفته جاری

سناریو افزایشی: شکست و تثبیت بالای ۵۰۲۰۰۰ افزایش قیمت تا دامنه ۵۰۴۰۰۰ - ۵۰۷۰۰۰

سناریو کاهشی: عدم شکست ۵۰۲۰۰۰ احتمال کاهش قیمت تا دامنه ۴۹۸۰۰۰ - ۴۹۵۰۰۰


تحلیل سکه نقدی

در هفته اخیر اشاره به سطح ۱۱۶۰۰۰۰ و ۱۱۷۷۰۰۰ شد که شکست این دو سطح می تواند منجر به نوسان بهتری گردد که در اوایل هفته با شکست ۱۱۷۷۰۰۰ توانست به اهداف خود برسد در حال حاضر با عرضه شدیدی که بالای ۱۲۰۰۰۰۰ صورت گرفته است منجر به کاهش قیمت تا دامنه ۱۱۸۸۰۰۰ شده است و در حال حاضر شکست و عدم ۱۲۰۰۰۰۰ بسیار مهم خواهد بود.

سناریوهای احتمالی سکه نقدی

سناریو افزایشی: چنانچه با شکست ۱۲۰۰۰۰۰ مواجه شود احتمال افزایش قیمت به دامنه ۱۲۰۵۰۰۰ و شکست ۱۲۰۵۰۰۰ اهداف ۱۲۱۲۰۰۰ و ۱۲۲۲۰۰۰ خواهد بود.

سناریو برگشتی: چنانچه به دامنه ۱۲۱۲۰۰۰ تا ۱۲۲۲۰۰۰ افزایش پیدا کند، عدم شکست صعودی ۱۲۲۲۰۰۰ احتمال کاهش قیمت به سمت ۱۲۰۰۰۰۰ و ۱۱۹۵۰۰۰ - ۱۱۸۸۰۰۰ وجود دارد.

سناریو کاهشی: عدم شکست سطح مقاومتی ۱۲۰۰۰۰۰ و پایداری زیر این سطح احتمال کاهش قیمت به اهداف ۱۱۸۸۰۰۰ - ۱۱۷۷۰۰۰ وجود دارد.

منبع طلاچارت


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها