• ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر: 7983
2017

در این گزارش، سناریوهای مختلف بهای اونس طلا در بازار های جهانی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش« پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در هفته گذشته با توجه به تعطیلی های پی در پی بانک های جهانی، اونس طلا در همان محدوده هفته های اخیر در نوسان بود و با شکست سطح حمایتی ۱۱۴۵ توانست تا دامنه ۱۱۶۵ افزایش پیدا کند و در پایان بازار با قیمت ۱۱۵۱ دلار بسته شد. در هفته جاری انتظار نوسان های تازه ای برای سالل جدید میلادی انتظار می رود و احتمال نوسان در ۱۱۴۰ تا ۱۱۷۰ در هفته جاری در نظر گرفته می شود.

تحلیل تکنیکال اونس طلا

با توجه به شکل گیری قیمت در زیر مقاومت ۱۱۶۵ و برگشت به سمت حمایت ۱۱۵۰، به نظر میرسد که نوسانات این هفته در بین ۱۱۴۰ تا ۱۱۷۰ باشد.

سناریوهای که مطرح است با توجه به سطوح حمایتی ۱۱۴۵ -۱۱۴۰ - ۱۱۳۵ و مقاومت های ۱۱۶۵ - ۱۱۷۲ - ۱۱۸۰ در نظر گرفته می شود و شکست حمایت مقاومت های فوق می تواند نوسانات بیشتری را به دنبال داشته باشد.

سناریوهای اونس طلا در تایم ۴ ساعته

حالت اول: چنانچه قیمت به دامنه ۱۱۶۵ افزایش پیدا کند و عدم شکست می تواند مجدد به دامنه ۱۱۵۰ و در ادامه با شکست حمایت ۱۱۵۰ به اهداف ۱۱۴۵ و ۱۱۳۵ کاهش پیدا کند.

حالت دوم:چنانچه قیمت با حمایت ۱۱۵۰ مواجه شود و با شکست ۱۱۶۵ می تواند تا دامنه ۱۱۷۲ ادامه دهد.

حالت سوم: چنانچه قیمت به دامنه سطح مقاومتی ۱۱۷۲ ادامه دهد و عدم شکست ۱۱۸۰ احتمال کاهش قیمت به اهداف ۱۱۶۵ و ۱۱۵۰ در مرحله اول دیده می شود.و با شکست ۱۱۵۰ احتمال کاهش به دامنه ۱۱۴۰ انتظار می رود.

حالت چهارم: چنانچه قیمت به دامنه حمایت ۱۱۴۵ تا ۱۱۴۰ کاهش پیدا کند عدم شکست سطح حمایتی ۱۱۳۵ منجر به برگشت قیمت به اهداف ۱۱۵۰ ۱۱۶۵ و ۱۱۷۲ صورت می گیرد.

منبع: طلا چارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها