سکه

حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طی روز گذشته به ۶۶هزار و ۴۱۶ قرارداد و ارزش آن به ۸ هزار و ۷۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روند نزولی بهای ارز طی روز یکشنبه در بازار داخلی موجب افت مجدد سکه در بازار نقدی و آتی شد.

بر این اساس در دومین روز از هفته قیمت سکه در هر پنج سررسید فعال بازار آتی با روند نزولی رو به رو شد، به طوری که سکه تحویل دی ماه با کاهش ۱/۷۵ درصدی به قیمت یک میلیون ۱۳۴ هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت یک میلیون و ۱۵۲ هزار تومان معامله شد و ۱/۸۴ درصد افت داشت. این در شرایطی است که سکه تحویل اردیبهشت سال آتی با کاهش قیمت ۱/۵۸ درصدی با نرخ یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان به فروش رسید. همچنین سررسید تیر ماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۱۹۷ هزار تومان معامله شد و افت ۱/۸۸ درصدی را به ثبت رساند و در پایان نیز سررسید شهریور سال ۹۶ با کاهش ۱/۴۱درصدی با قیمت یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار نقدی چه گذشت؟

در بازار نقدی نیز طی روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی با حدود ۲۷ هزار تومان کاهش با یک میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروخته شد.

در همین حال هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به قیمت ۶۰۴ هزار تومان فروش رفت و کاهش پنج هزار تومانی را نسبت به روز شنبه تجربه کرد.  ربع سکه نیز با قیمت ۳۱۷ هزار تومان معامله شد و افت ۲ هزار تومانی را به ثبت رساند. همچنین سکه گرمی هم دیروز در بازار آزاد با قیمت ۲۰۲ هزار تومان به فروش رسید و کاهش یک هزار تومانی را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها