پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۵هزار و ۳۲۵ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ۱۷ هزار و ۱۶۲ تن و تقاضای آن بالغ بر ۵۴ هزار و ۷۱۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری همچنان پلی پروپیلن ها دارای رونق هستند، به طوری که پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی با حجم عرضه ۲۱۰ تن ۱۸۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۱۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Lاین مجتمع هم با حجم ۱۰۵ تن با قیمت پایه ۴ هزار و ۱۰۶ تن مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۱۳۷۵۵ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزار و ۵۱۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با حجم ۵۰۴ تن عرضه به میزان ۳۵۲۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۹۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۰۰ تومان بود. همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم با حجم عرضه ۱۰۰۸ تن ۵۴۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۷۶ تومان بود. این کالا با نرخ ۳ هزار و ۹۳۳ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL پتروشیمی رجال هم با حجم ۲۹۴ تن ۱۶۱۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۳ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم با حجم عرضه ۷۹۸ تن به میزان ۲۴۹۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۷۶ تومان بود، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۹۳۳ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰S، پلی پروپیلن نساجی C۳۰S و پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم امروز با قیمت پایانی ۳ هزار و ۹۳۳ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L این مجتمع هم وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها