محصولات شیمیایی

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۱ آذر و ۵ دی نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی نسبت به دو هفته گذشته متعلق به متانول با ۱۷ درصد رشد است، این کالا از رقم ۹۲۳ تومان به یک هزار و ۸۳ تومان رسید.

رتبه دوم نیز متعلق به منواتیلن گلایکول با ۱۴ درصد رشد نسبت به دو هفته اخیر است، این کالا به میزان ۳۷۶ تومان گران شده است.

در همین حال رتبه سوم افزایش نرخ ها در گروه محصولات شیمیایی متعلق به دی اتیلن گلایکول و اسیداستیک با ۸ درصد رشد نسبت به دو هفته اخیر است، دی اتیلن گلایکول از ۲ هزار و ۶۵۰ به ۲ هزارو ۸۷۹ تومان و اسیداستیک هم ۱۱۴ تومان رشد قیمت داشت.

همچنین ایزوبوتانول و نرمال بوتانول نیز نسبت به دو هفته اخیر ۶ درصد گران تر شدند، این کالاها به ترتیب ۱۵۹ و ۱۷۰ تومان رشد قیمت داشتند. همچنین اوره پریل و پارازایلین هم نسبت به دو هفته گذشته ۶ درصد افزایش نرخ داشتند.

استایرن منومر و آروماتیک سنگین هم نسبت به دو هفته گذشته با ۴ و ۳ درصد رشد روبه رو شدند، استایرن منومر ۱۸۶ تومان و آروماتیک سنگین هم ۷۹ تومان نسبت به دو هفته قبل گران شد.

دی اتیل هگزانول هم با ۳ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل به رقم ۳ هزار و ۶۳ تومان رسید، نرخ این کالا پیش تر ۲ هزار و ۹۴۹ تومان بود.

کمترین افزایش قیمت ها نیز در گروه محصولات شیمیایی متعلق به سودمایع، گاز پروپان، گاز مایع صنعتی، اوره صنعتی و اسیدترفتالیک بود.

بنزن هم با کاهش قیمت در گروه محصولات شیمیایی روبه رو شد، به طوری که این کالا ۱.۵ درصد افت قیمت داشت، این کالا از ۲ هزار و ۹۲۶ تومان به ۲ هزار و ۸۸۲ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها