پلیمر

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۱ آذر و ۵ دی ماه که هر دوهفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام می شود، نشان می دهد که اکثر محصولات روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات با ۷.۵ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل است. گرید بطری ۸۲۱ به میزان ۲۷۱ تومان و گرید ۷۸۱ هم ۲۵۸ تومان نسبت به دو هفته قبل گران شد.

پلی اتیلن ترفتالات نساجی هم ۵.۸ درصد نسبت به دو هفته گذشته گران شد. این کالاها به میزان ۱۸۷ تومان رشد قیمت داشتند.

رتبه دوم افزایش قیمت ها هم متعلق به پلی استایرن های نبساطی با ۶.۶ درصد رشد است، پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم به ترتیب ۴.۳ و ۴.۸ درصد نسبت به دو هفته اخیر شد قیمت داشته اند، به طوری که پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ از رقم ۴ هزار و ۶۲۸ به ۴ هزار و ۸۲۷ تومان رسید. همچنین پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ هم از رقم ۴ هزار و ۸۰۲ تومان به ۵ هزار و ۳۵ تومان رسید.

در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن، پلی اتیلن سنگین دورانی و تزریقی هم به میزان ۳ تا ۳.۵ درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش نرخ داشتند. همچنین پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی نیز با ۲ درصد رشد نسبت به دو هفته اخیر روبه رو شدند، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی از رقم ۳ هزار و ۵۰۶ به ۳ هزار و ۵۷۶ تومان رسیدند.

همچنین پلی پروپیلن های شیمایی هم به میزان ۷۹ تا ۸۱ تومان نسبت به دو هفته گذشته گران شدند.

در همین حال پی وی سی ها در گروه محصولات پلیمری کالاهایی بودند که در هفته جاری با کاهش نرخ روبه رو شدند، این کالاها ۱ درصد نسبت به دو هفته اخیر ارزان شدند، به این ترتیب گرید ۷۰ و ۵۷ به میزان ۳۶ تومان و گرید ۶۰ به میزان ۳۵ تومان کاهش نرخ داشتند، همچنین پی وی سی گرید ۶۵ هم ۳۳ تومان ارزان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها