مس

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز ۵ دی ماه، میزبان عرضه ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع مس سه شرکت تولید کننده بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار شرکت ملی صنایع مس ایران، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت گیل راد شمال و ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه می شود.

شایان ذکر است، در این روز یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

بر اساس این گزارش ۱۳  هزار و ۸۰۰ تن قیر، عایق رطوبتی و گوگرد در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین ۳۱ هزار و ۸۰۰ تن قیر، ۱۵ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۲ هزار تن سلاپس واکس، ۳ هزار و ۶۶۶ تن مواد پلیمری و یک هزار و ۲۰ تن مواد شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۴ هزار و ۳۵ تن جو دامی، ۱۰۰ تن روغن خام سویا، ۵۰۰ تن شکر سفید، یک هزار تن کنجاله سویا، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی و ۲ هزار تن گندم دوروم است.

علاوه بر این ۱۶ تن جو دامی و ۱۹ هزار و ۹۹۸ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی  و ۵۳ هزار و ۶۰۴ تن ذرت دانه ای در قالب گواهی سپرده کالایی نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها