قیمت پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۱۵ هزار و ۶۱۵ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۳۴ هزار و ۵۶۶ تن و تقاضای آن بالغ بر ۲۷ هزار و ۶۳ تن رقم خورد.

به این ترتیب اسیداستیک، کریستال ملامین، نرمال بوتانول، منومر وینیل استات و دی اتیلن گلایکول از کالاهای جذاب تالار پتروشیمی بودند که با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با عرضه ۸۲۸ تنی به میزان ۱۴۴۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۳۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۱۷ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن ۲۳۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۸۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۱۵ تومان بود.

در همین حال بنزن پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۳۰۰ تن ۵۴۰ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه ۲ هزار و ۹۲۶ تومان مورد معامله قرار گرفت. استایرن منومر پتروشیمی پارس نیز با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۲۷ تومان معامله شد.

نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن به میزان ۲۳۵۴ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و۵۰۰ تومان بود. این کالا با نرخ ۳ هزار و ۶ تومان خریداری شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم که به صورت سلف و با حجم ۵۵۰ تن عرضه شده بود، ۵۹۴۰تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان بود.

همچنین دی اتیلن گلایکول این پتروشیمی با حجم عرضه ۱۱۰ تن ۱۲۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۷۰ تومان رقم خورد.

در همین حال سودکاستیک پتروشیمی اروند و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند و مارون واردسیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها