شیمیایی

مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۳ و ۷ آذر نشان می دهد که اکثر کالاها با افزایش قیمت روبه رو شده اند و تنها تعداد محدودی از محصولات روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل به ترتیب مربوط به سود مایع با ۱۱ درصد، اوره صنعتی با ۱۰.۴ درصد و اسیدترفتالیک با ۹.۹ درصد رشد است، این کالاها به ترتیب از۵۴۶ به ۶۰۸ تومان،  ۷۴۸ به ۸۲۶ تومان و ۲ هزار و ۲۰۷ به ۲ هزار و ۴۲۷ تومان رسیده اند.

همچنین بنزن با ۸ درصد افزایش نسبت به دو هفته گذشته در رده بعدی رشد قیمت ها قرار دارد، اوره پریل با ۷ درصد و استایرن منومر نیز با ۶.۴ درصد رشد روبه رو شده اند، به طوری که بنزن به رقم ۲ هزار و ۳۳۹ تومان، اوره پریل به ۸۳۸ و استایرن منومر هم به ۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است.

دی اتیل هگزانول، ایزوبوتانول و اورتوزایلین نیز نسبت به دو هفته گذشته در حدود ۵ درصد رشد قیمت داشته اند، به طوری که دی اتیل هگزانول ۱۸۳ تومان، ایزوبوتانول ۱۱۹ و اورتوزایلین نیز ۱۳۳ تومان نسبت به دو هفته قبل گران شدند.

همچنین منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول از ۳ تا ۵ درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشتند. کمترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل نیز متعلق به پارازایلین، آروماتیک سنگین و کریستال ملامین با ۱ درصد رشد است.

در همین حال زایلین مخلوط و اسیداستیک نسبت به دو هفته قبل در گروه محصولات شیمیایی با کاهش روبه رو شدند، به این ترتیب زایلین مخلوط با  ۰.۶ و  اسیداستیک هم با ۰.۲ درصد کاهش مواجه شدند، این کالاها به ترتیب از ۲ هزار و ۱۳۱ به ۲هزار و ۱۱۷ تومان و از یک هزار و ۲۷۵ به یک هزار و ۲۷۲ تومان رسیدند.

همچنین در محاسبه قیمت محصولات پتروشیمی قیمت دلار با ۱.۵ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو و از رقم ۳ هزار و ۶۲۹ به ۳ هزار و ۶۸۳ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها