دست همکاری

تا دقایقی دیگر تفاهم نامه ای به منظور همکاری سازمان یافته و ایجاد تحرک های لازم در خصوص عرضه و تقاضای محصولات صنعتی بین شرکت بورس کالای ایران و کمیسیون صنایع اتاق ایران امضا می شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، از مهمترین محورهای این تفاهم نامه می توان به بررسی و رفع موانع احتمالی ورود فعالان اقتصادی به بورس کالای ایران، تسهیل امکان تامین مالی از طریق بورس کالا، هدایت و عرضه اولیه واردات محصولات پذیرش شده در بورس جهت کشف قیمت منصفانه و جلوگیری از دامپینگ قیمتی، حمایت از صادرات از طریق بستر سازی برای مرجع قیمتی شدن ایران در کالاهای دارای مزیت، فراهم کردن زمینه مبادلات اطلاعاتی کالاها در راستای هدایت تصمیم گیران به استفاده از اطلاعات بهنگام اشاره کرد.

همچنین مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا لغایت ۳۱/۰۸/۱۳۹۶ بوده و پس از انقضای مدت مذکور برای دوره های دو ساله با تایید طرفین قابل تمدید خواهد بود که براساس آن دو طرف موافقت می کنند کمیته ای مشترک به منظور تعامل بهتر تشکیل دهند. بر همین اساس کمیته متشکل از نماینده بورس با معرفی مدیرعامل بورس و نائب رئیس، مشاور و دبیر کمیسیون صنایع اتاق ایران با معرفی رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران خواهد بود که ماموریت کمیته، شناسایی و بررسی مشکلات احتمالی صنعت گران کل کشور در ورود به بورس و رایزنی برای برطرف نمودن مشکلات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها