قیر و سنگ اهن

تالار صادراتی بورس کالای ایران، امروز ۳ آذرماه، بیش از ۳۵ میلیون دلار انواع قیر و سنگ آهن در مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار صادراتی بیش از ۱۳۱ هزار تن انواع قیر شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی، نگین گام پارس، رهیار گستر نوین و فرآورده های قیری سیه فام به ارزش ۲۸/۶میلیون دلار برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. بر همین اساس، مجتمع سنگ آهن جلال آباد و سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز به ترتیب ۵۵ و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی را به ارزش بیش از ۶.۴ میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالا به فروش رساندند.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در آخرین روز معاملاتی هفته، شاهد معامله بیش از ۱۸ هزار تن انواع مواد شیمیایی، ۱۰۰ تن آرگون و ۳ هزار تن لوب سنگین بود. از دیگر معاملات این تالار می توان به داد و ستد ۲۵ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت شیراز و پالایش نفت بندرعباس اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۴۲ هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، ۶۰ تن شمش روی ۹۹.۹۸ شرکت فرآوری معدنی ایران و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو مورد معامله قرار گرفت.

معامله ۹۹۸ تن برنج وارداتی

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله  بیش از یکهزار تن انواع جو دامی ، ۵۰ تن شکر سفید، ۹۹۸ تن برنج وارداتی، ۴ کیلوگرم زعفران رشته،  ۳ هزار تن گندم خوراکی بود. در این تالار همچنین ۷۹۳ تن ذرت در قالب گواهی سپرده کالایی از موجودی انبارهای استان های کرمانشاه و کردستان به فروش رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها