پلی اتیلن ترفتالات

پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی همچنان از کالاهای جذاب تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هستند و با رقابت از سوی خریداران روبه رو شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی استایرن های انبساطی، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی و پی وی سی ها امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در کانون توجه خریداران بوده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ پتروشیمی تندگویان با حجم عرضه ۱۲۷۶ تن به میزان ۳۳۱۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و۴۵۳ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری ۸۴۵ این مجتمع هم با حجم ۱۱۰ تن، ۳۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار ۲۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۵۸ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات نساجی ۶۴۱ پتروشیمی تندگویان هم با حجم عرضه ۸۱۴ تن، ۱۱۳۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۱۹ تومان بود، گرید ۶۴۵ این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن ۵۱۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۲ هزار و۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۹۸ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز هم تقاضای نسبتا خوبی داشتند، به طوری که گرید ۷۲۴۰ با حجم عرضه ۷۵۰ تن تقاضایی معادل ۱۸۴۰ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۱۹ تومان و با میانگین نرخ ۵ هزار و ۲۸۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۱۵۴۰ هم با حجم عرضه ۹۰۰ تن به میزان ۱۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۴ هزارو ۵۱ تومان و با میانگین نرخ ۴ هزارو ۲۰۴ تومان خریداری شد. همچنین پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰ و ۳۰۰ نیز امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۰ هزار و ۶۲۹ تن رقم خورد. حجم عرضه محصولات پلیمری ۳۶ هزار و ۳۰۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۸۶ هزار و ۷۷۶ تن بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها