پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۲۰ هزار و ۳۴۲ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه پلیمرها ۲۲ هزار و ۱۴۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۸ هزار و ۹۰۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی در صدر کالاهای پرتقاضا بودند، پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵J نویدزرشیمی با حجم عرضه ۲۰۱۶ تن به میزان ۴۳۴۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۳۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAاین مجتمع هم با حجم عرضه ۱۰۵ تن به میزان ۲۲۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲۴ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۵۲۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۹۹ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن ۱۸۶۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۹ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم ۷۹۸ تن عرضه و ۶۵۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۹ تومان رقم خورد. همچنین پتروشیمی مارون هم امروز پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ و پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rخود را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه کرد، به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی این مجتمع با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها