6591.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه در روز گذشته ۱۵ هزار و ۸۴۵ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ۱۶ هزار و ۶۸۵ تن و تقاضا نیز بالغ بر ۵۰ هزار و ۷۰۸ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن ها از کالاهای جذاب امروز بودند که به دلیل کاهش حجم عرضه با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با حجم عرضه ۷۹۷ تن تقاضایی بالغ بر ۱۰۸۵۷ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۹۹ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی با حجم عرضه ۱۰۰۸ تن، ۵۵۲۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۹۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA این مجتمع هم با ۱۰۵ تن عرضه ۱۹۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزارو ۸۲۴ تومان بود.

پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵Jنویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۲۰۱۶ تن به میزان ۳۰۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۰۶ تومان ونرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۳۶ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۴۴۰ تن ۵۴۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۹۹ تومان رقم خورد. گرید z۳۰S این مجتمع هم با نرخ پایانی ۳ هزار و ۵۹۹ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن به میزان ۱۵۱۸ تن تقاضا داشت و با نرخ ۳ هزارو ۵۴۳ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال پلی اتیلن سنگین تزریقی پتروشیمی لرستان، پلی اتیلن بادی BL۳ و پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۴۰۲ پتروشیمی مهاباد هم وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها