13950804102832554159273.jpg

بورس تهران در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی جزیره کیش حضور یافته و همایش " راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی در ایران و جهان" در ۱۳ آبان ماه برگزار می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: بورس اوراق بهادار تهران همانند سنوات گذشته با همراهی سایر ارکان بازار سرمایه در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش حضور خواهد داشت. روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران و همکاران تالار منطقه ای کیش در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ آبان از ساعات ۱۸ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در محل غرفه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پتانسیل ها و توانمندی های بورس تهران معرفی می شود خاطر نشان کرد: فرآیند تامین مالی و سرمایه پذیری از طریق بازارها و ابزارهای معاملاتی در بورس تهران و همچنین فرآیند سرمایه گذاری از طریق ابزارهای متنوع به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بورس تهران پاسخگوی علاقه مندان و حاضرین در محل غرفه است، خبر از برگزاری همایش اختصاصی داد و گفت: این همایش با عنوان "راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار سرمایه در ایران و جهان" روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن ابن سینا، میزبان کارفرمایان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و پژوهشگران خواهد بود.

روح بخش افزود: در این همایش مزایا، شرایط و فرآیند پذیرش و عرضه اولیه در بورس تهران به طور اجمالی ارائه می شود. همچنین تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی از قبیل انواع صکوک اجاره، مرابحه و استصناع و صندوق های پروژه زمین و ساختمان از دیگر مباحث می باشد. در این همایش تجربه بازار اوراق بدهی در ایران و بین الملل و همچنین عملکرد بورس تهران در توسعه بازار ابزارهای تامین مالی، توسط مدیران و کارشناسان بورس تهران ارایه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در پایان تاکید کرد: بورس تهران با در اختیار داشتن ۳۲۲ شرکت لیست شده در قالب ۳۷ صنعت یکی از متنوع ترین بورس های منطقه و بین الملل است. همچنین بورس تهران با انعقاد ۱۲ تفاهم نامه همکاری با بورس های خارجی و عضویت در ۴ نهاد بین الملل، ارتباط مناسبی در سطح بین الملل فراهم کرده و در غرفه بورس تهران نیز میزبان سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

منبع: عصر بازار

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها