3036_1novachem_corruna_013pan_rgb.jpg

حجم معاملات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۳۸ هزار و ۴۳۲ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۴۷ هزار و ۵۹۷ تن و تقاضا بالغ بر ۱۱۷ هزار و ۶۸۳ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های انبساطی، پلی استایرن معمولی و مقاوم، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳، پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری در کانون توجه خریداران قرار داشتند. به این ترتیب پلی اتیلن های سبک فیلم ۰۰۷۵ و ۰۲۰ پتروشیمی بندرامام همچنان با توجه به فصل مصرف این کالاها با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

گرید ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با حجم یک هزارتن ۳۴۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۵۹ تومان رقم خورد. گرید ۰۲۰ این مجتمع هم با حجم عرضه یک هزارتن ۲۰۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم  ۴ هزارو ۵۵ تومان بود.

البته در این روز همچنان پی وی سی ها در آرامش و به دور از التهاب مورد معامله قرار گرفتند. گرید ۶۵  پتروشیمی اروند با حجم ۴۰ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۹۱۵ تن مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۲۴۲ تن با قیمت پایه ۲ هزار و ۹۱۵ تن مورد معامله قرار گرفت. گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم با حجم ۱۹۶۰ تن با قیمت پایه مورد معامله شد.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی نیز با افزایش تقاضا روبه رو بودند، به طوری که گرید ۸۲۵ با حجم عرضه ۱۴۵۲ تن ۲۰۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۷۵ تومان بود.

گرید ۷۸۱ نیز با حجم عرضه ۸۸۰ تنی ۱۳۲۵۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۶۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۶ تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها