Milliken-textiles-cutting-edge-fabric-performance1.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری پس از اعلام قیمت های پایه، امروز ۸ هزار و ۳۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ۹ هزار و ۴۲۴ تن و تقاضای آن بالغ بر ۳۱ هزار و ۱۶۸ تن بود.

به این ترتیب معاملات پلی پروپیلن های نساجی امروز در کانون توجه خریداران قرار داشت و با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی با عرضه ۵۰۴ تن، به میزان ۲۶۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۱۹ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم که به صورت سلف و با حجم ۵۰۴ تن عرضه شده بود، با تقضایی معادل ۳۰۰۳ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۰۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پتروشیمی پلی نار هم با حجم عرضه ۸۰۰ تن ۳۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۷۶ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون نیز به ترتیب ۲۴۸۶ و ۱۹۸۰ تن عرضه و ۹۵۷۰ و ۶۶۰۰ تن تقاضا داشت، این کالاها هم با رقابت قیمتی توسط معامله گران خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S با میانگین قیمت ۳ هزارو ۵۴۳ تومان و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S هم با نرخ ۳ هزار و ۵۳۶ تومان  مورد معامله قرار گرفت. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۲۲۰ تن، ۲۳۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۱۳ تومان بود.

علاوه بر پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن سنگین تزریقی پتروشیمی لرستان و پلی استایرن معمولی محب پلیمر و همچنین پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی مهاباد نیز در تالار پتروشیمی عرضه شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها