678.jpg

حجم معامله پلیمرها ها امروز در بورس کالای ایران ۸ هزار و ۹۷۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه پلیمرها با حجم ۱۰ هزارتن بالغ بر ۴۲ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا داشت.

به این ترتیب اکثر پلی پروپیلن های نساجی عرضه شده در این روز مورد توجه بازاریان قرار داشته و با رقابت از سوی آنها مورد معامله قرار گرفتند.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی با حجم عرضه ۵۰۴ تن ۱۹۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۴۲ تومان ومیانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۷۰ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C این مجتمع نیز با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۱۰۲۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۲۸ تومان بود. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰Rاین شرکت هم با حجم عرضه ۱۲۶ تن به میزان ۴۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۶۰ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی هم با عرضه ۳۱۵ تنی به میزان ۱۳۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۵ تومان بود.

پتروشیمی مارون هم امروز سه گرید پلی پروپیلن در تالار پتروشیمی عرضه کرد، پلی پروپیلن نساجی C۳۰S که ۲۰۲۴ تن عرضه و ۶۱۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۴۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۱۹ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C هم ۲۲۰ تن عرضه و ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۳ تومان بود.

همچنین عرضه ۴۴۰ تنی پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S هم ۸۰۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۴۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۶۶ تومان رقم خورد.

عرضه پلی اتیلن سنگین بادی BL۳پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول هم امروز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها