2406.jpg

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز ۴ مهرماه، شاهد عرضه ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۳۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۰ کیلوگرم شمش طلا و ۵۰ هزار تن تختالC است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، شرکت ملی صنایع مس ایران با عرضه یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد و ۲۰ هزار تن مس کم عیار، شرکت گیل را شمال با ۱۰۰ تن مس مفتول و شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان با ۱۰۰ تن مس مفتول در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابند. همچنین شرکت فولاد هرمزگان جنوب تا ۵۰ هزار تن تختالc تولیدی خود را در این تالار عرضه می کند.

شایان ذکر است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز عرضه۴۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۰ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۳۸۰ تن گوگرد، ۳۲ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر، یک هزار تن سلاپس واکس، یک هزار و ۲۳۵ تن مواد پلیمری و یک هزار و ۲۹ تن مواد شیمیایی را تجربه می کند.

همچنین تالار صادراتی بور س کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۲۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت پیروز بام شرق است.

علاوه بر این ۸۸ هزار و ۸۷ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، ۳۱۰ تن جو دامی، ۱۰۰ تن روغن خام، ۴ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۰۰ تن گندم دوروم و ۷۰۰ تن مرغ منجمد رنج دو در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها