3036_1novachem_corruna_013pan_rgb.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۳۶ هزار و ۳۷۱ تن رسید؛ نکته قابل توجه معاملات، بازگشت به آرامش نسبی به معاملات پی وی سی ها بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» در این روز حجم عرضه مواد پلیمری در بورس کالا ۴۳ هزار و ۴۶۵ تن و تقاضا نیز ۹۸ هزار و ۲۷۰تن بود.

به این ترتیب کالاهای مورد توجه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، پی وی سی ها، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی استایرن های انبساطی، پلی اتیلن های ترفتالات و پلی اتیلن های سبک فیلم بودند.

با وجود کاهش حجم عرضه های پی وی سی ها، معاملات پتروشیمی اروند و بندرامام با رونق کمتری نسبت به هفته گذشته دنبال شد. به این ترتیب عرضه ۲۵۰۰ تنی محصول پی وی سی s۶۵ اروند با بسته بندی پالت ۴۴۴۴ تن تقاضا داشت؛ این کالا با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

همچنین کالای s۶۵ با بسته بندی جامبو هم نزدیک به ۳ هزار تن تقاضا داشت و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت، بخشی از تناژ این کالا هم وارد مچینگ شد.

در همین حال پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰پتروشیمی تبریز با ۵۰۰ تن عرضه ۱۲۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸۱ تومان رقم خورد. پلی استایرن مقاوم نیز با حجم عرضه ۵۰۰ تن ۱۸۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۴۹ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن های انبساطی پتروشیمی تبریز هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام هم با توجه به نزدیکی فصل مصرف، با تقاضای بیشتری روبه رو هستند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ با حجم یک هزارتن ۳۲۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۱۷۱ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ این مجتمع هم با ۱۵۰۰ تن ۴۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳هزار و ۹۰۳ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۹۹ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها