Oil-Refinery-Petrochemical-plant-Night1.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۵۵ هزار و ۲۵۲ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه پلیمرها ۵۹ هزار و ۴۸۲ تن و تقاضای آن بالغ بر ۱۴۲ هزار و ۳۷۲ تن بود.

پی وی سی ها به عنوان یکی از جذاب ترین کالاهای پلیمری امروز با توجه به حجم بالای عرضه که معادل ۱۵ هزار تن بود با کاهش رقابت خرید به نسبت هفته گذشته روبه رو شدند. البته با این وجود گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام با حجم ۲۹۹۲ تن، ۸۸۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۲۱ و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۲۶۵ تومان رقم خورد.

گرید ۶۵ پتروشیمی اروند هم که با حجم ۳۰۱۴  تن عرضه شده بود، ۸۴۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۲۱ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۱۶۴ تومان رقم خورد.

به این ترتیب حجم بالای عرضه های پی وی سی امروز سبب شد تا قیمت این کالاها با کاهش رقابت به نسبت هفته گذشته روبه رو شود.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری پتروشیمی تندگویان با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. به طوری که گرید ۸۲۱ که به صورت سلف و با حجم ۱۰۱۲ تن عرضه شده بود، ۱۲۰۱۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۲۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۲ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۸۲۵ نیز با حجم ۱۱۲۲ تن به میزان ۴۷۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۲۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۲ تومان رقم خورد.

علاوه بر پلی اتیلن های ترفتالات پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و لاله هم مورد توجه خریداران بودند.

همچنین برخی از گریدهای پلی پروپیلن های نساجی هم با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها