20110119_1132359.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۵۱ هزار و ۱۱۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز حجم عرضه ها در تالار پتروشیمی ۵۷هزار و ۲۷۱ تن و حجم تقاضا نیز بالغ بر ۱۴۹ هزار و ۷۶۸ تن بود. به این ترتیب پی وی سی ها با وجود افزایش سقف رقابت تا ۲۰درصد همچنان در صدر کالاهای جذاب تالار پتروشیمی بودند.

پی وی سی گرید ۶۵ اروند به صورت سلف ۲۹۹۲ تن عرضه و ۱۲ هزار و ۲۷۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۲۱ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۶۵ تومان رقم خورد. عرضه نقدی گرید ۶۵ پتروشیمی اروند نیز با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه ۱۳ هزارو ۴۶۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۲۶۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۵۷ پتروشیمی آبادان هم با حجم ۵۰۰ تن ۹۲۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۹۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۲ تومان رقم خورد.

گرید ۷۰ پتروشیمی آبادان نیز با حجم ۵۰۰ تن عرضه شد که ۸۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۹۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۲ تومان بود.

همچنین پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن های ترفتالات بطری و پلی استایرن های معمولی و مقاوم در این روز از جذاب ترین کالاهای عرضه شده در بورس کالای ایران بودند.

به این ترتیب پلی استایرن معمولی پتروشیمی تبریز که با حجم ۷۰۰ تن عرضه شده بود ۱۳۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۸۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۳۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن مقاوم نیز با حجم ۷۰۰ تن، ۱۷۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۱۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۳۱ تومان بود.

پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم ۰۰۷۵ و ۰۲۰ نیز با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها