slide-cat-oilgas-01.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز با رقابت برای پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و برخی از گریدهای پلی پروپیلن های نساجی همراه شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با ورود به فصل مصرف پلی اتیلن های سبک فیلم و همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم، امروز این کالاها با حجم بیشتری از تقاضا روبه رو شدند.

به این ترتیب پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با حجم ۷۵۰ تن عرضه، ۳۲۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۴ هزار و ۲۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵هزار و ۴۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن معمولی پتروشیمی تبریز نیز با عرضه ۷۵۰ تن، به میزان ۴ هزار و ۷۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۰۴ تومان بود.

همچنین پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با عرضه ۱۵۰۰ تنی به میزان ۳۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۸۳۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۰ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ پتروشیمی بندرامام هم یک هزارتن عرضه و ۱۸۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۳۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۱ تومان بود.

با این حال امروز حجم تقاضا برای خرید پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با توجه به پایان گرما و ورود محصولات وارداتی کاهش یافت، به طوری که گرید ۸۲۵ با ۱۵۱۸ تن عرضه ۱۷۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۱۴ تومان رقم خورد.

گرید ۸۲۱ نیز با ۱۵۱۸ تن عرضه ۵۳۶۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

به این ترتیب امروز حجم معاملات محصولات پلیمری ۲۶ هزارو ۳۵۴ تن رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها