Capturettt.PNG

همسو با روند مثبت اونس در بازار جهانی و دلار در بازار داخلی، بهای سکه روز گذشته در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران روند مثبتی را به ثبت رساند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بررسی معاملات روز گذشته بازار آتی بورس کالا نشان می دهد، سکه در سررسید شهریور ماه با نرخ یک میلیون و ۱۱۶هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۰۸ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با رشد ۰/۰۵درصدی به قیمت یک میلیون و۱۲۸ هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل دی نیز با قیمت یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان معامله و با افزایش ۰/۰۸ درصدی رو به رو شد. تحویل اسفند نیز با ۰/۰۵ درصد رشد به قیمت یک میلیون و ۱۵۳ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اردیبهشت سال آینده ماه با نرخ یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۰۸درصدی را به ثبت رساند.

همچنین حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به ۲هزار و ۹۸ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۲۲۴ میلیارد ریال رسید.

از سویی در بازار نقدی نیز طی روز گذشته، قیمت سکه امامی، نیم‌سکه، ربع‌سکه و هرگرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته کاهش یافت در حالی که قیمت سکه بهارآزادی و سکه گرمی تغییری تجربه نکرد.

به این ترتیب در بازار دیروز (یکشنبه) قیمت سکه امامی نسبت به روز شنبه گذشته ۱۰۰تومان کاهش یافت و با قیمت یک میلیون و ۱۱۳هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز، هزار تومان کاهش یافت و به ترتیب با قیمت‌های ۵۶۰ و ۲۹۰ هزار تومان معامله شد

همچنین هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز، ۱۱۳ هزار و ۱۴۹ تومان قیمت داشت که نسبت به شنبه گذشته ۱۲۶ تومان افت را تجربه کرد.

این در حالی است که قیمت سکه بهارآزادی و سکه گرمی نسبت به روز شنبه تغییری را تجربه نکرد.

در بازار گواهی سکه چه گذشت؟

همچنین نگاهی به معاملات امروز گواهی سکه طلا در بورس کالای ایران نشان می دهد که ۹۲ سکه در قالب گواهی سپرده سکه طلا به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بنابراین گزارش، امکان معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها