rohani.jpg

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روزی که دولت یازدهم تشکیل شد، رشد اقتصادی کشور منفی ۶.۸ درصد بود، گفت: ما امروز به رشد اقتصادی ۴.۴ درصد (در فصل بهار سال ۹۵) رسیده‌ایم.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» ، حسن روحانی که صبح امروز در سی‌امین سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است، در جمع مردم یاسوج اظهار کرد: خوشحالم به شما مردم غیور یاسوج اعلام کنم که دیشب مرکز آمار اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در سه ماهه اول سال ۴.۴ درصد بوده و این آمار نشان غیرت شما جوانان است.

بر اساس این گزارش، اعلام رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی برای بهار ۹۵ در شرایطی صورت می‌گیرد که نرخ رشد اقتصادی در بهار ۹۴ تنها ۰.۵ درصد و در پایان سال گذشته یک درصد بود و رشد ۴.۴ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال می‌تواند نشانه‌ای از یک جهش بزرگ اقتصادی در سال ۹۵ باشد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روزی که دولت یازدهم تشکیل شد، رشد اقتصادی کشور منفی ۶.۸ درصد بود، گفت: امروز ما به رشد اقتصادی ۴.۴ درصد رسیده‌ایم.

روحانی ادامه داد: بار مسوولیت همه مسوولان و کارگزاران نظام در برابر شما مردمی که برای اسلام، وطن و کشورتان این همه فداکاری و ایثار کرده‌اید سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

آن گونه که ایسنا گزارش داده، رئیس جمهور با ابراز خوشحالی از حضور جمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز ولادت امام رضا (ع)، گفت: شما مردم در برابر استعمارگران و متجاوزان و رضاخان ایستادگی کرده‌اید. ایلات و عشایر غیور این دیار هم در انقلاب اسلامی در کنار ملت ایران بودند و رشادت‌های جوانان این استان در کنار جزایر مجنون در دوران دفاع مقدس توانست افتخار بیافریند. امروز هم شما در خط مقدم ایستاده‌اید.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ۲۴ مرداد سالروز تشکیل دولت است، افزود: در کمترین زمان ممکن یعنی از روز ۱۲ مرداد روز تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری تا ۲۴ مرداد دولت یازدهم به همت مردم و با یاری نمایندگان مجلس و در کمترین زمان ممکن در تاریخ انقلاب اسلامی تشکیل شد.

منبع: اقتصادنیوز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها