F-49.JPG

روز دوشنبه ۱۸ مرداد، در پی استقبال مشتریان، ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید در بورس کالای ایران به فروش رفت که رکوردی تازه در معاملات روزانه شکر در این بورس به شمار می رود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،در این روز و در تالار محصولات کشاورزی کارخانجات قند اسلام آباد غرب، جوین ، شاهرود، شیروان، قزوین، کرج، میاندوآب، میبد، نیشابور، فارابی و کارون ،بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید خود را در بورس کالا به فروش رساندند.

این گزارش حاکی است، در تالار محصولات کشاورزی و در گروه جو نیز بالغ بر ۹ هزار و ۹۹۴ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی مورد معامله قرار گرفت. از دیگر محصولات معامله شده در این تالار می توان به معامله ۲۳۸۰ تن ذرت دانه ای  و ۲۰ تن کنجاله سویا پلیت اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، در تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۶ هزار و ۱۵۰ تن انواع قیر و ۱۳۰ تن وکیوم باتوم برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد معامله بیش از ۷ هزارتن انواع مواد پلیمری، ۱۴ هزار تن انواع قیر و ۲ هزار تن گوگرد کلوخه بود.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز ۲۲۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو و ۱۵ کیلوگرم شمش طلای معدن موته مورد معامله قرار گرفت . ضمن آنکه داد و ستد بیش از ۵۱ هزار تن انواع ورق های فولاد مبارکه در سیستم معاملات مچینگ ثبت شد.  

در مجموع بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله بیش از ۱۲۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یکهزار و ۸۷۴ میلیارد ریال بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها