پتروشیمی

فروش رزین و مواد شیمیایی بازیافتی شرکت پتروشیمی براسکم برزیل در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی نسبت به سه ماه پیش از آن (سه ماه سوم ۲۰۲۰) ۳۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، براسکم اعلام کرد که فروش رزین‌های بازیافتی و مواد شیمیایی تولید شده در این شرکت برزیلی در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی با ۲۹۰ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۱۹ میلادی و ۳۱۰ درصد افزایش نسبت به سه ماه سوم ۲۰۲۰ میلیادی به ۵.۷۵۲ میلیون تن رسید.

براساس گزارش این شرکت درباره درآمدهایش، افزایش مقدار فروش رزین‌های بازیافتی و مواد شیمیایی در پی تقاضای زیاد برای رزین‌های پلاستیکی بیشتر از بخش خرده فروشی و افزایش ظرفیت تولید رزین‌های بازیافتی با توجه به افزایش فعالیت در حوزه‌های بازیافت و افزایش در عرضه محصولات پدید آمده است.

این گزارش می‌افزاید: براساس تعهدهای جدید مربوط به پایداری، اقدام‌های اولویت‌دار بر ساخت خط بازیافت با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن رزین مصرف شده متمرکز می‌شود و انتظار می‌رود در سه ماه چهارم ۲۰۲۱ راه‌اندازی شود.

براساس این گزارش، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه فناوری‌های نو مواد شیمیایی بازیافتی؛ سرمایه گذاری در زمینه بهره‌وری انرژی و نوسازی، مانند جایگزینی توربین‌های بخار با موتورهای الکتریکی و تولید بخار با انرژی زیست‌توده برای جایگزینی سوخت‌های فسیلی و تحقیق درباره مسیر تولید جدید اتیلن با استفاده از فناوری جذب و استفاده از دی‌اکسیدکربن (CO۲) آزادشده از فرآیندهای صنعتی از جمله برنامه‌های براسکم به شمار می‌آیند.

فروش رزین‌های بازیافتی در برزیل در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی با ۳۸۹ درصد افزایش نسبت به سه ماه سوم پیش از آن و ۱۷۴ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به یک میلیون و ۸۶۵ تن رسید.

فروش مواد شیمیایی سبز در برزیل در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی با۴۲ درصد افزایش نسبت به سه ماه پیش از آن و ۳۵ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به ۵۸۴ هزار تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها