بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۲ اسفند ماه، ۹۰۶ هزار و ۸۷۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۵۱ هزار و ۳۷۵ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۳۱ هزار و ۳۹۸ تن فولاد، یک هزار و ۳۸۰ تن مس، ۲ هزار و ۳۱۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۶۰ تن روی، ۳۱۵ هزار تن سنگ آهن، ۴۰۰ تن کک و یک کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۵۱ هزار و ۴۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۹ هزار و ۲۷۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۷ هزار و ۲۱ تن قیر، ۶۴ هزار و ۶۷۴ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۷۴ تن مواد شیمیایی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۲ هزار و ۶۱۲ تن روغن پایه، ۳۰ تن آرگون، ۱۸۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش ۴۶ تن و ۲۷۰ کیلوگرم زعفران نیز به ارزش ۴ هزار و  ۱۱۰ میلیارد ریال در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دادوستد شد.

همچنین ۴ هزار و ۳۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها