مونومر استایرن

صادرات مونومر استایرن چین در سه ماه نخست امسال (ژانویه تا مارس) با توجه به محدودیت عرضه در جهان با افزایش روبه‌رو می‌شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، صادرات مونومر استایرن چین در سه ماه نخست در شرایط محدودیت شدید عرضه در سطح جهان با افزایش روبه‌رو می‌شود، به‌طوری که این کشور که قطب تقاضای این محصول در جهان به شمار می‌آید، در حال سرعت بخشیدن فرآیند تغییر از واردکننده خالص به صادرکننده استایرن است.

آمارهای گمرک چین حکایت از آن دارد که قرار است در ماه مارس بیش از ۶۰۰ هزار تن مونومر استایرن بارگیری شود که این رقم ۱۶۰ درصد بیشتر از کل صادرات ۲۷ هزار و ۲۰ تنی مونومر استایرن چین در کل سال ۲۰۲۰ میلادی است.

منابع بازار گفتند که ۱۰ هزار تن دیگر نیز قرار است در ماه آوریل برای صادرات بارگیری شود.

بر اساس برآوردهای موسسه پلاتس و داده‌های گمرک، چین مهمترین مرکز تقاضای استایرن در جهان است که در سال گذشته میلادی ۱۱.۹۲ میلیون تن مصرف و ۲.۸۳ میلیون تن وارد کرده است.

چین بیش از ۸۵ درصد از رقم ۲۷ هزار و ۲۰ تن صادرات مونومر استایرن خود در سال ۲۰۲۰ میلادی را به کره‌جنوبی، جایی که توقف فعالیت کارخانه‌ها و تولید سبب کاهش عرضه داخلی در نیمه دوم سال شد، ارسال کرد.

تقاضا برای صادرات محصول مونومر استایرن چین به‌دلیل کاهش تولید آسیا در پی انجام عملیات تعمیرات اساسی و توقف فعالیت واحدهای تولید این محصول در ایالات متحده آمریکا و اروپا رخ داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها