سیدجلال میرهاشمی

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پیش بینی می شود تولید انواع محصولات پتروشیمی تا پایان سال جاری به ۶۱ میلیون تن برسد و رشدی حدود ۹ درصدی را نسبت به سال ۹۸ رقم بزند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، سیدجلال میرهاشمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه میزان تولید محصولات پتروشیمی به حدود ۵۶ میلیون تن رسیده است و تا پایان سال جاری این رقم به حدود ۶۱ میلیون تن خواهد رسید.

وی با بیان این که تولید در سال گذشته بیش از ۵۵ میلیون تن بوده است گفت: روند تولید و فروش محصولات مختلف پتروشیمی با ظرفیت مطلوبی درحال انجام است و با وجود برخی مشکلات با تلاش صنعتگران پتروشیمی کشورمان جهش تولید در سال جاری در صنعت پتروشیمی محقق شده است و پیش بینی می شود که رشدی حدود ۹ درصدی نسبت به سال قبل تحقق یابد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر این که صنعت پتروشیمی ایران به عنوان یکی از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تامین خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقاء ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت پیشرو است.

عرضه ۲۱۰۰ هزار تنی کود اوره به بخش کشاورزی

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۶۰۰ هزار تن کود اوره بیشتری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ ازسوی مجتمع های پتروشیمی به بخش کشاورزی تحویل داده شده است و در مجموع ۲۱۰۰ هزار تن کود اوره از سوی واحد های پتروشیمی تحویل شده است تا در اختیار کشاورزان قرار گیرد که مقدار فوق معادل ۱۰۰ درصد تعهد تامین تا پایان بهمن است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود میزان کود تحویلی تا پایان سال جاری به حدود ۲.۴ میلیون تن برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها