materials_granules.JPG

معاملات محصولات پلیمری امروز همچنان با رونق ادامه پیدا کرد، به طوری که حجم معاملات در حدود ۱۳ هزار و ۱۱۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب پلی پروپیلن های پتروشیمی شازند، مارون، پلی نار و نویدزرشیمی در کانون توجه خریداران قرار داشتند. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند که به میزان ۱۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۲۰۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۹۶ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی EPC۴۰R این مجتمع هم ۴۰۰ تن عرضه و ۱۲۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۰۳ تومان بود و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۷۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم به میزان ۸۰۰ تن عرضه و ۲۴۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۹ تومان رقم خورد.

عرضه ۴۴۰ تنی پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم به میزان ۸۵۸ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۵۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی هم با میانگین قیمت ۳ هزارو ۷۶۸ تومان و پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با میانگین قیمت ۳ هزارو ۴۶۲ تومان خریداری شد.

در همین حال پلی اتیلن سنگین BL۳ پلیمر کرمانشاه به میزان ۱۶۸ تن و با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۲۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند هم با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۸۰ تومان با حجم ۸۸۰ به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها