ساختمان جديد

طی بهمن ماه، ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۹۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به دی ماه به ترتیب افزایش ۲ و ۱۶ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، طی ماه گذشته میزبان معامله یک میلیون و ۳۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱۳ هزار میلیارد ریال بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۳۶ هزار تن انواع فولاد، ۲۶ هزار و ۴۰ تن انواع مس، ۵۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۱۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۵۰۰ تن کک، ۱۸ هزار و ۱۰۰ تن روی، ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۰۰ تن چدن، ۵۰ تن سرب و ۶۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز طی بهمن ماه افزون بر یک میلیون و ۵۸۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

در این تالار بالغ بر ۴۹۴ هزار و ۳۳۷ تن انواع قیر، ۳۳۱ هزار و ۶۶۴ تن انواع مواد پلیمری، ۱۵۲ هزار و ۸۴۰ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۳۸۲ تن روغن و ۴۲۳ هزار و ۵۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۱۸ هزار و ۷۹۰ تن گوگرد، ۲۰۰ تن آرگون، ۲۵۰ تن عایق رطوبتی و ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۲۱ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا را تجربه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها