تالار

در هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه، ۷۱۸ هزار و ۹۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که سه محصول فولاد با ۳۷۷ هزار تن، قیر با ۹۱ هزار تن و مواد پلیمری با ۸۵ هزار تن معامله در صدر معاملات بورس کالا قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۹۶ هزار و ۷۸۲ تن انواع کالا به ارزش ۶۶ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۷۷ هزار و ۷۴ تن فولاد، ۹ هزار و ۲۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۲۸۰ تن آلومینیوم، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۰ تن سرب، ۳ هزار تن روی و ۲۴ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۱۵ هزار و ۴۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۱هزار و ۹۳۱میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۶۴ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۱ هزار و ۵۹۷ تن قیر، ۸۵ هزار و ۳۳۴ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار و ۳۳ تن مواد شیمیایی، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳ هزار و ۷۹۵ تن روغن پایه، ۳۰ تن آرگون، ۳۵۰ تن عایق رطوبتی و ۶ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۸۸۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها