فتالیک آنیدرید

شرکت آی‌جی پتروکمیکال یک واحد فتالیک انیدرید (اسید فتالیک) در گجرات هند می‌سازد تا بدین ترتیب پاسخگوی نیاز فزاینده صنایع پایین دست باشد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت آی‌جی پتروکمیکال (IGPL) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد یک خط تولید فتالیک انیدرید (اسید فتالیک) با ظرفیت تولید سالانه ۸۰ هزار تن بسازد.

شرکت آی‌جی پتروکمیکال در ارائه گزارش شفافیت فعالیت‌های خود به بورس بمبئی اعلام کرد: هیئت مدیره این شرکت اجرای طرح ساخت مجتمع شیمیایی در گجرات هند به ارزش ۸۲ میلیون دلار شامل خط تولید فتالیک انیدرید و دیگر واحدهای تولید مشتقات آن را تصویب کرد.

این شرکت پتروشیمی هند عنوان کرد: این طرح جدید پتروشیمی سه سال دیگر آغاز به‌کار می‌کند و قرار است هزینه لازم برای اجرای آن از طریق اقلام تعهدی داخلی و وام تهیه شود.

آی‌جی پتروکمیکال اعلام کرد: ظرفیت جدید تولید فتالیک انیدرید به این شرکت هندی کمک می‌کند تا پاسخگوی تقاضای فزاینده برای محصولات پایین‌دست مانند رنگ، نرم‌کننده‌ها، پلی‌وینیل کلراید (PVC)، رزین‌های پلی‌استر غیر اشباع و غیره باشد.

این شرکت ادامه داد: با توجه به تمرکز دولت هند بر هزینه‌های زیرساختی و رشد تقاضا به دلیل رشد مطلوب ناخالص داخلی، انتظار می‌رود تقاضا برای فتالیک انیدرید در بازار داخلی با افزایش روبه‌رو شود.

این شرکت هندی در ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۰، تولید تجاری سالانه ۵۳ هزار تنی فتالیک انیدرید در تالوجا واقع در ایالت ماهاراشترا غربی را آغاز کرد.

آی‌جی پتروکمیکال اکنون سالانه حدود ۲۲ هزار و ۱۱۰ تن فتالیک انیدرید، ۸ هزار تن مالئیک انیدرید، هزار و ۳۰۰ تن بنزوئیک اسید و ۸ هزار و ۴۰۰ تن نرم‌کننده (plasticizers) در مجتمع تالوجا خود تولید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها