يزدي زاده

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی برای تدوین شیوه‌نامه ساماندهی زنجیره عرضه و تقاضای فولادی، صحبت‌هایی مطرح شد، از مجاب شدن نمایندگان مخالف با تعویق اجرای این شیوه‌نامه خبر داد و حذف قیمت‌گذاری دستوری را عاملی برای عرضه محصولات با اطمینان خاطر بیشتر و منطقی شدن قیمت‌ها دانست. وی گفت: اکنون حرکتی توامان در مجلس و سازمان بورس آغاز شده که دیگر قیمت‌گذاری دستوری و دخالت در قیمت‌گذاری حذف شود. 

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، منصور یزدی‌زاده در نشست خبری مشترک ذوب‌آهن اصفهان و مدیران عامل شرکت‌های صدرتامین، در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع وابسته (ایران کانمین) گفت: روز یکشنبه موضوع کنترل قیمت‌ها در مجلس شورای اسلامی مطرح و نمایندگان مخالف با حذف قیمت‌گذاری دستوری مجاب شدند تا اجرای شیوه‌نامه ساماندهی زنجیره عرضه و تقاضا فولادی به تأخیر افتد.  

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: زمانی که محصولات بدون دخالت در قیمت‌گذاری و دستوری عرضه شوند، با اطمینان خاطر بیشتر به فروش خواهند رسید؛ به‌تبع آن محصولات به خوبی و با قیمت منطقی عرضه خواهند شد و سودجویی برخی افراد هم کنترل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون حرکتی توامان در مجلس و سازمان بورس آغاز شده که دیگر قیمت‌گذاری دستوری و دخالت در قیمت‌گذاری حذف شود. 

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر بحث روز ما، بحث قیمت سهام هاست که از سوی سهامداران مطالبه می‌شود و انتظارهایشان برآورده نمی‌شود؛ لذا با شرایط مخالفت کرده و خواهان افزایش قیمت سهام‌ها هستند اما بایستی مولفه‌های بسیاری کنار هم قرار گیرند تا علت ریزش سهام‌ها مشخص شود. لازم است که ارزش سهام‌ها در یک قیمت منطقی قرار گیرد. البته همه تلاش ما این است که ارزش سهام ذوب‌آهن از محدوده ۶ هزار ریال به بیش از هشت هزار ریال برسد. در حال حاضر وضعیت سهام ذوب‌آهن اصفهان رو به بهبود است و شرایط به گونه‌ای شده که می‌توان به افزایش سهم امیدوار بود.

یزدی زاده با اشاره به افزایش ١٠٠ میلیون تومانی به سود خالص ذوب‌آهن اصفهان، افزایش سرمایه این مجموعه را از محل آورده‌های نقدی سهامداران اعلام کرده و تاکید کرد که تا زمانی که تابلوی بورس قرمز است، برای افزایش سرمایه با احتیاط پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه عمده افزایش سرمایه ذوب‌آهن اصفهان توسط سهامداران به صورت نقدی یا مطالبات آن‌ها از سایر محل‌های دیگر تامین می‌شود، افزود: در حال حاضر بیشترین تمرکز ما این است که تا زمانی که تابلوی بورس قرمز پوش است و تا آن زمان که شرایط مدنظر ما فراهم شود، با احتیاط بیشتر در جهت افزایش سرمایه حرکت کرده تا دچار زیان‌دهی نشویم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها