• ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر: 47910
طلا

شرکت های استخراج طلا در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه طی سال ۲۰۲۰ بیش از ۶.۸ تن طلا تولید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن تقریباً ۸ درصد افزایش نشان می دهد. این منطقه قرار است تا سال ۲۰۲۲ به تولید ۱۰ تن طلا دست یابد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت های استخراج طلا در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه طی سال ۲۰۲۰ بیش از ۶.۸ تن طلا تولید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن تقریباً ۸ درصد افزایش نشان می دهد.

النا کاسیانیوک، معاون اداره استفاده از زمین و معدن در وزارت منابع طبیعی و بوم شناسی این منطقه، اعلام کرد که علت اصلی این رشد به دلیل افزایش تولید سنگ معدن طلا بوده است.

وی به خبرگزاری تاس گفت که استخراج زغال سنگ و مواد معدنی نیز اندکی افزایش یافته است.

مقامات کامچاتکا قصد دارند با راه اندازی کارخانه های جدید استخراج و فرآوری، تولید طلا را تا سال ۲۰۲۲ به ۱۰ تن در سال افزایش دهند.

از جمله این ذخایر، طلای کومروچ با ظرفیت حداکثر ۵۰۰ هزار تن سنگ در سال و کارخانه استخراج در معدن طلای اوزرنوفسکی (۶۰۰ هزار تن سنگ معدن در سال) است.

بر اساس این گزارش، از نظر تولید طلا، کامچاتکا در بین مناطق مختلف روسیه در رتبه دهم قرار دارد.

تولید طلای این کشور به طور مداوم در حال رشد است. روسیه به ذخایر عظیم ارزی خود که در حال حاضر حدود ۶۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود، افزوده است. به گفته بانک مرکزی این کشور، ارزش فقط دارایی های شمش طلای روسیه ۱۲۸ میلیارد دلار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها