13394_orig.jpg

معاملات پلی پروپیلن ها امروز با رونق در بورس کالای ایران دنبال شد، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی با افزایش تقاضا و رقابت از سوی خریداران مورد معامله قرار گرفتند. به این ترتیب حجم معاملات پلی پروپیلن ها ۱۲ هزار و ۳۷۰ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پلی پروپیلن های نساجی پتروشیمی مارون، پلی نار و پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲  نویدزرشیمی در کانون توجه خریداران قرار داشتند، به طوری که عرضه ۲۲۰ تنی گرید Z۳۰G مارون ۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۸۲ تومان رقم خورد.

گرید C۳۰S پتروشیمی مارون هم ۲۲۰ تن عرضه و ۲۰۶۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵۴ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزارو ۴۶۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rمارون هم ۱۰۱۲ تن عرضه و ۲۱۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵۴ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۳۷۱ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم با افزایش حجم تقاضا روبه رو شد، به طوری که عرضه ۸۴۰ تنی این کالا ۱۵۰۰ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت میانگین ۳ هزار و ۳۴۵ تومان توسط کارگزاران خریداری شد.

از سوی دیگر معامله برخی از گریدهای پلی اتیلن های سنگین فیلم، بادی و تزریقی پتروشیمی جم و آریاساسول هم از جذابیت برای خریداران برخوردار بود، به طوری که گرید ۵۲۵۱۸ پتروشیمی جم با رقابت خریداری شد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول هم بیش از پلی اتیلن های سنگین فیلم و سبک تزریقی این مجتمع در کانون توجه قرار داشته و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

گوگرد گرانوله پالایش نفت تهران هم به میزان ۸۰۰ تن عرضه و ۱۰۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲۵۰ تومان رقم خورد. گوگرد گرانوله پالایش نفت شیراز هم با حجم ۲۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۴۳ تومان فروخته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها