بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه، ۵۰۸ هزار و ۵۲۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۱۰ هزار و ۳۹ تن انواع کالا به ارزش ۳۱ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۰۲ هزار و ۳۶ تن فولاد، یک هزار و ۲۰۵ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۲۸۰ تن مس، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۰۰ تن چدن و ۳ هزار و ۴۸۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد. 

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۷ هزار و ۸۳۶ تن انواع کالا به ارزش ۳۰ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۶۴ هزار و ۱۹۴ تن قیر، ۵۹ هزار و ۷۲ تن مواد پلیمری، ۲۷ هزار و ۹۸۴ تن مواد شیمیایی، ۳۷ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۶۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۹۵۱ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۶۷۰ تن گوگرد معامله شد. 

شایان ذکر است یک تن زعفران صادراتی نیز در تالار کشاورزی بورس کالای ایران به فروش رسید.

بر اساس این گزارش ۶۵۴ تن انواع کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

همچنین طی مدت مذکور ملک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز واقع در شهرستان دماوند- دشت مشاء به مساحت ٣٦٢٣ مترمربع و با قیمت پیشنهادی ۱۳۰میلیارد ریال روی تابلوی بورس کالای ایران رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها