پتروشیمی

گروه تایوانی فورموسا پلاستیک ساخت یک مجتمع پتروشیمی ۹ میلیارد و چهارصد میلیون دلاری در ایالت لوئیزیانا را تا زمان فروکش کردن شیوع ویروس کرونا متوقف کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، سخنگوی شرکت گروه تایوانی فورموسا پلاستیک اعلام کرد: شرکت اف‌جی ال‌ای، زیرمجموعه فورموسا، ساخت یک مجتمع پتروشیمی ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری در ایالت لوئیزیانا را تا زمان فروکش کردن شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا) و در دسترس قرار گرفتن به‌طور گسترده، به‌طور نامحدود متوقف کرده است.

جانیل پارکس، مدیر روابط جامعه و دولت در شرکت تایوانی فورموسا پلاستیک در ایمیلی اعلام کرد: آثار گسترده یک ویروس عالم‌گیر، از جمله چالش ایجاد شده در ارزیابی هزینه‌های ساخت و ساز و محدودیت‌هایی که برای سفرهای بین‌المللی ایجاد کرده است، در همه صنایع و مشاغل از جمله شرکت اف‌جی احساس می‌شود.

وی افزود: در نتیجه شرکت اف‌جی تا زمان فروکش کردن شیوع ویروس کرونا و در دسترس قرار گرفتن واکسنی موثر و به‌طور گسترده، ساخت و ساز عمده را به تاخیر انداخته است.

کار در چند پروژه مهم پتروشیمی در ایالات متحده آمریکا در ماه‌های آوریل و مه به‌طور موقت متوقف شد یا در اوج توقف‌های مربوط به ویروس علم‌گیر کرونا و به‌دلیل کند شدن فعالیت‌های ساختمانی کند شد.

زمان راه‌اندازی بعضی از پروژه‌ها به اندازه یک سال عقب افتاد، در حالی که بعضی دیگر با یک سه ماه یا بیشتر تاخیر روبه‌رو شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها