robat.jpg

روز چهارشنبه ۲۳ تیر در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، از ربات تلگرام بورس کالای ایران در محل غرفه این بورس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در راستای توسعه و بهبود فرآیند اطلاع رسانی و به منظور اطلاع رسانی لحظه ای به فعالان بازار و ذینفعان بورس کالا، ربات تلگرام بورس کالا به نشانی : @ime_bot به عنوان اولین ربات تلگرام ارکان بازار سرمایه با همت کارشناسان فن آوری اطلاعات و ارتباطات این بورس، راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این ربات، حجم و ارزش کل بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به تفکیک تالارهای صنعتی، پتروشیمی ، کشاورزی بصورت برخط و لحظه ای در اختیار علاقمندان می گذارد. در بخش اطلاعات کل بازار مشتقه نیز آمار معاملات قراردادهای آتی سکه طلا بصورت برخط و لحظه ای در دسترس قرار دارد. حجم و ارزش کل معاملات و تعداد دفعات معامله و تعداد قراردادهای باز از جمله اطلاعاتی است که در این بخش در اختیار عموم قرار گرفته است. از دیگر مطالب مندرج در ربات تلگرام بورس کالا می توان به معرفی انواع قراردادهای فعال و کالاهای پذیرش شده در بورس کالا، اشاره کرد.

گفتنی است در بخش اخبار این ربات ، فعالان بازار و ذینفعان بورس کالا می توانند از آخرین اخبار و اطلاعیه های بازارهای مختلف بورس کالا، پذیرش کالاها و شرکتهای جدید آگاهی یابند. همچنین تقویم کاری و ساعات معاملات در تالارهای مختلف بورس کالا ، نشانی و شماره تلفن های ضروری این بورس در بخش درباره ما در ربات تلگرام بورس کالا در دسترس عموم قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها