بورس کالا

طی آبان ماه، یک میلیون و ۹۱۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، طی ماه گذشته میزبان معامله ۷۰۳ هزار و ۵۲۹ تن انواع کالا به ارزش ۸۹ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۶۹۳ هزار و ۹۷۲ تن انواع فولاد، ۵ هزار و ۱۴۰ تن انواع مس، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳ هزار و ۴۱۰ تن آلومینیوم، ۸۶۰ تن شمش روی، و ۱۶ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز طی آبان ماه افزون بر یک میلیون و ۲۱۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

در این تالار بالغ بر ۲۹۳ هزار و ۴۲۰ تن انواع قیر، ۲۱۰ هزار و ۸۶۱ تن انواع مواد پلیمری، ۱۲۵ هزار و ۴۴۱ تن مواد شیمیایی، ۴ هزار و ۲۰۰ تن سلاپس واکس و ۴۲۶ هزار و ۲۶۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۶ هزار و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی، ۷ هزار و ۱۹۶ تن روغن پایه، ۲۱ هزار و ۸۹۰ تن گوگرد، ۶۰۰ تن آرگون و ۱۱۷ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله یک هزار و ۷۳۶ تن انواع کالا را تجربه کرد.

همچنین ۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها