بیت کوین

ارزش بیت‌کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۰ درصد بالا رفته و به ۱۸۷۶۶.۷۹ دلار رسیده که بالاترین رقم از دسامبر ۲۰۱۷ است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارزش بیت کوین به بالاترین رقم طی حدود ۳ سال گذشته رسید چون سرمایه‌گذاران با امید به افزایش ارزش این ارز مجازی تا ۲۰ هزار دلار، به شدت به آن روی آوردند.

ارزش بیت کوین به ۱۸۷۶۶.۷۹ دلار رسیده که بالاترین رقم از دسامبر ۲۰۱۷ است. این ارز مجازی ۱۷ درصد در هفته ای که گذشت افزایش قیمت داشته که بیشترین افزایش از ژوئن ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد. ارزش بیت‌کوین ۱۶۰ درصد از ابتدای سال جاری میلادی بالا رفته است.

الکس مشینسکی، مدیر اجرایی  پلتفرم ارز مجازی «سلسیوس نتورک»، می‌گوید: «بیت کوین امروز به موقعیتی رسیده که سرمایه گذاران سازمانی، بانکی و ادارات از آن به‌عنوان محافظی در برابر کاهش ارزش پول استفاده می‌کنند». 

وی اضافه کرد افزایش ارزش بیت کوین را در ۲۰۱۷ سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی رقم زدند که اولین کاربران آن بودند. در حال حاضر که بازیگران بزرگی مانند شرکت‌های «لاین» و «پی پل» از این ارز مجازی استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود ثبات بیشتری نسبت به ۲۰۱۷ وجود داشته باشد.

سایر ارزهای مجازی مانند اتریوم و ایکس پی آر که اغلب همگام با بیت کوین حرکت می‌کنند هم ۷.۲ درصد و ۳۳ درصد افزایش قیمت داشته و به ترتیب به ۵۰۵.۲ دلار و ۳۱ سنت رسیده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها