ملک املاک مسکن

فرشته الهی پرست کارشناس کارگزاری بهمن به عنوان کارگزار عرضه کننده در خصوص آغاز عرضه املاک و اراضی وزارت دفاع در بورس کالا به «کالاخبر» گفت: برای نخستین بار زمینی واقع در دماوند- دشت مشاء به مساحت ٣٦٢٣ مترمربع سند تک برگ با قیمت پیشنهادی ۱۳۰میلیارد ریال از سوی وزارت دفاع به صورت حراج در بورس کالا عرضه خواهد شد. وی افزود: موضوع مهم آن است که وزارت دفاع درخواست دیگری هم به شکل ملک برای عرضه ارائه داده و به نظر می رسد شاهد عرضه های مستمر املاک از سوی این وزارتخانه در بورس کالا باشیم که این اقدام به معنای انتخاب شفافیت در روند فروش املاک است.

به گفته این کارگزار بورس کالا، از مهم ترین مزایا برای مشتریان احتمالی املاک وزارت دفاع این است که فروشنده این املاک ارگان دولتی است و خریدار با خیال آسوده و بدون احتمال ایجاد کوچکترین مشکل می تواند زمین مورد نظر را خریداری کند. 
مزایای ورود املاک وزارت دفاع به بورس
الهی پرست ادامه داد: وزارت دفاع به دلایلی چون خارج شدن فروش املاک و اراضی از حالت سنتی و مزایده ای، حذف واسطه ها در روند معاملات و حذف کامل انجام تشریفات مناقصه ها و مزایده ها قصد دارد تا املاک و اراضی خود را در بورس کالا عرضه کند.
وی اظهار داشت: شفاف سازی عرضه املاک و اراضی از طریق تابلوی بورس کالا، اطلاع رسانی سریع و آسان در خصوص فروش املاک و اراضی در سطح کشور و رفع مشکل ورود افرادی محدود در مزایده های گذشته، قرار گرفتن در مسیر فروش املاک و اراضی به شیوه ای رقابتی در حضور مشتریان بالقوه در بورس کالا و برقراری صحت و سلامت معاملات و مبارزه با فساد احتمالی در روند فروش املاک از مزایای عرضه املاک در بورس کالا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها