پتروشیمی

ایندین اویل در پی تردیدهای پیش‌روی تقاضا برای سوخت به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی خود را افزایش می‌دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت دولتی ایندین اویل در نظر دارد ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی را افزایش دهد و پروژه‌های توسعه‌ای و سبز در پالایشگاه‌های خود را با هدف حصول اطمینان از یکپارچه شدن عملیات خود احیا می‌کند.

اس ام وایدایا، مدیرعامل ایندین اویل در همایش انرژی هند اعلام کرد که این شرکت پروژه‌های یکپارچه‌سازی فرآیند پالایش نفت برای تولید بیشت محولات شیمیایی به ازای هر بشکه نفت را اجرا خواهد کرد و تولید محصولات پتروشیمی خود را با هدف افزایش سود، متنوع می‌کند.

ایندین اویل پس از ریلاینس اینداستریز، دومین تولیدکننده بزرگ محصولات پتروشیمی در هند است.

مدیرعامل ایندین اویل گفت: به عنوان راهبردی بلندمدت و کاستن از ریسک تردیدهای پیش‌روی حاشیه سود تولید فرآورده‌های نفتی، ما در نظر داریم شاخص شدت پتروشیمی (PII) خود را تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۱۴ تا ۱۵ درصد برسانیم.

وایدایا بدون اشاره به شاخص شدت پتروشیمی کنونی اینیدن اویل گفت: افزایش سهم پتروشیمی می‌تواند از شرکت در برابر نوسانات قیمت در بازارهای سوخت محافظت کند.

وی تصریح کرد: همه شرکت‌ها از جمله ایندین اویل در تلاشند تا راهی برای داشتن ۲۰-۲۵٪ سهم پتروشیمی در ساختار کنونی پالایشگاه خود پیدا کنند، تنها این شرایط می‌تواند ما را از نوسان‌های شدید در بخش پالایش محافظت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها