گواهی سپرده کالایی

در جریان معاملات هفته گذشته بازار مالی بورس کالای ایران معامله گران تعداد دو میلیون و ۷۹۵ هزار و ۸۷۵ گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۲۱۵۸ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال بر پایه دارایی های سکه طلا، زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی و بادامی، زیره سبز و کشمش سبز قلمی دادوستد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته ای که گذشت یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۴۰۰ گواهی سپرده سکه طلا در نماد معاملاتی چهار خزانه بانکی سامان، ملت، رفاه و صادرات خرید و فروش شد که ارزش تقریبی ۲۰۵۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال را در پی داشت.

یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۵۰ گواهی سپرده زعفران نگین نیز در حالی معامله شد که ارزش این معاملات به رقم ۸۵ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال رسید.

در نمادهای معاملاتی زعفران پوشال نیز تعداد ۹۸ هزار و ۵۱۴ گواهی سپرده کالایی به ارزشی نزدیک به ۷.۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

معامله گران ۸۲۱۵ گواهی سپرده پسته فندقی و ۴۶۳ گواهی سپرده پسته بادامی را نیز در حالی معامله کردند که ارزش آن در مجموع به رقمی بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال رسید.

در جریان معاملات هفته گذشته ۵۷۱ گواهی سپرده زیره سبز و ۶۲ گواهی سپرده کشمش سبز قلمی در تنها نمادهای فعال این دو دارایی پایه مورد معامله قرار گرفت که ارزش معاملات این دو دارایی پایه نیز به رقمی بیش از ۲۹۷ میلیون ریال رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها