جلسه آموزشی خلیل آباد

جلسه آموزشی توجیهی نحوه انجام معاملات گواهی سپرده کالایی بر روی محصول کشمش در حالی چهارشنبه ۱۲ شهریورماه ۹۹ در شهرستان خلیل آباد استان خراسان رضوی برگزار شد که نماد معاملاتی کشمش در قالب گواهی سپرده کالایی برای اولین بار در کشور بزودی در بورس کالای ایران گشایش می یابد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته جاری جلسه آموزشی آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران در حالی با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد برگزار گردید که این جلسه با استقبال تاجران بازار کشمش، کشاورزان و باغداران همراه شد.

طی این جلسه آموزشی ابوالقاسم آسایش نماینده بورس کالای ایران نحوه انجام معاملات گواهی سپرده کالایی را به حضار ارایه کرد و حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پرسش های خود پیرامون این معاملات و مزایای عرضه محصولات کشاورزی از جمله کشمش در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس را مطرح کردند.

گفتنی است، نحوه دریافت کد معاملاتی، چگونگی و روش های انجام معاملات، شرایط و استانداردهای مورد تایید بورس برای محصول قابل عرضه در بازار جهت صدور گواهی سپرده کالایی و مزایای حضور در این بازار از مهم ترین مباحثی بود که در این جلسات ارایه شد.

این گزارش می افزاید، شهرستان خلیل آباد قطب تولید انگور شرق کشور و هم چنین دارای تولید ۲۰ هزار تن کشمش مرغوب در سال بوده و رتبه اول تولید کشمش در سطح استان خراسان رضوی با بیش از ۱۰ هزار نفر باغدار را در اختیار دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال ناصری IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    ارایه کالای کشاورزی در بورس بالاترین خدمت به تولید کننده ،مصرف کننده وکنترل بازار است
  • جلال ناصری IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    ارایه کالای کشاورزی در بورس بالاترین خدمت به تولید کننده ،مصرف کننده وکنترل بازار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها