• ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 43176
اروپا

احیای فعالیت ساخت و ساز و بخش‌های پایین دست، سبب بهبود تقاضا برای محصول PVC در قاره اروپا شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، در پی احیای بخش‌های پایین دست شامل ساخت و سازهای کلیدی، تقاضا برای محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی PVC) در سه ماه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش یافته است.

آی‌سی‌آی‌اس گزارش داد: گفتگوها درباره قیمت قراردادهای ماه آگوست ادامه دارد، در حالی که انتظارهای اولیه مطابق یا بالاتر از افزایش هزینه خوراک است.

چشم‌انداز قوی‌تر به‌دلیل فعالیت‌های تجاری در جنوب اروپا در پی افزایش دما در تابستان تحت تاثیر قرار گرفته است، اگرچه نشانه‌هایی وجود دارد که ماه آگوست همواره نسبت به شرایط عادی قوی‌تر است زیرا فعالان بازار در پی خوابیدن فعالیت‌ها در دوره طولانی سه ماه دوم دوباره به ذخیره‌سازی روی می‌آورند.

فروشندگان به‌طو مستقل قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش می‌دهند و این رقم معادل افزایش هزینه اتیلن یا بالاتر است و این شرایط در نتیجه بازار متوازن یا متوازن به محدود رخ می‌دهد.

یک تولیدکننده اعلام کرد: مذاکرات همچنان پابرجاست، با این وجود، به نظر می‌رسد برای ماه آگوست ۱۵ تا ۲۰ یورو به ازای هر تن افزایش قیمت وجود داشته باشد، گرچه اندکی جلوتر از تغییر هزینه‌های خوراک است.

تقاضا برای ساخت و ساز در ماه‌های جولای و آگوست افزایش یافته است و به سطوح معمول در این زمان از سال رسیده، در حالی که آثار قرنطینه‌های ناشی از اقدام‌های مقابله‌ با شیوع ویروس کرونا کمرنگ شده است.

یکی از تولید کنندگان گفت: تقاضا بسیار مطلوب است، بخشی از آن مربوط به اقتصاد قوی ساخت و ساز در شمال غرب اروپاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها